Drone bouwers gezocht

Remco Wendt-3
Hey!

Kent iemand nog drone bouwers die ervaring hebben met zowel de hardware als software en interesse om drones te gaan bouwen die personen kunnen gaan vervoeren? :)

Fijne dag,
Remco

Re: Drone bouwers gezocht

Pepijn de Vos-2
Dat klinkt machtig interessant.
Bedoel je met drones quadcoptors, of meer algemeen robot voertuigen? Lucht, grond, water? Een, twee, vijf, honderd personen?
Maakt nogal uit...

Ik heb zelf redelijk wat ervaring met RC vliegtuigen, bemande zweefvliegtuigen en embedded software.
Ik heb meerdere RC vliegtuigen ontworpen, gebouwd, en gevlogen, 20 zweefvlieg lessen gehad, een aantal jaar als software developer gewerkt, veel met Lego Mindstorms en Arduino's gespeeld, en nu een jaar EE in Twente achter de rug.

Ik hoor graag meer! Drones bouwen is echt mijn droombaan.

Pepijn

P.s. Ik heb nog ergens een halve Raspi autopilot liggen voor een van mijn vliegtuigen... moest ik eens afmaken, maar is wat lastig testen nu ik in de stad woon.

Re: Drone bouwers gezocht

Floris van Manen

> [...]
>
> Kent iemand nog drone bouwers die ervaring hebben met zowel de hardware als software en interesse om drones te gaan bouwen die personen kunnen gaan vervoeren? :)

http://www.sikorsky.com/Pages/Home.aspx

?
.F