PUN Meeting

12

PUN Meeting

Etienne Posthumus-2
Wie heeft er ook zin in om weer een PUN meeting te organiseren?
Er hoef geen formele praatjes te zijn wat mij betreft, om een grote
tafel zitten kleppen over Python met een biertje in de hand lijk mij
ook fijn.

Comments? Data die geschikt zijn? Noord, Zuid, Centraal, NL?

Mijn voorstel is ergens 8-12 januari 2007 in Amsterdam, in de buurt
van Leidse plein.

Etienne Posthumus

Re: PUN Meeting

Wichert Akkerman
Previously Etienne Posthumus wrote:
> [...]
>
> Comments? Data die geschikt zijn? Noord, Zuid, Centraal, NL?
>
> Mijn voorstel is ergens 8-12 januari 2007 in Amsterdam, in de buurt

Die week kan ik in ieder geval niet.

Wichert.

--
Wichert Akkerman <[hidden email]>    It is simple to make things.
http://www.wiggy.net/                   It is hard to make things simple.

Re: PUN Meeting

Ivo van der Wijk-3
On 11/30/06, Wichert Akkerman <[hidden email]> wrote:

> Die week kan ik in ieder geval niet.

Ik ook wschl. niet. Wel een goed plan natuurlijk :)

gr.

  Ivo

> Wichert.
>
> --
> Wichert Akkerman <[hidden email]>    It is simple to make things.
> http://www.wiggy.net/                   It is hard to make things simple.

Drs. I.R. van der Wijk / m3r Consultancy B.V.
Linux/Python/Zope/Plone and Open Source solutions
PO-box 51091, 1007 EB Amsterdam, The Netherlands
Email: ivo <at> m3r.nl

Re: PUN Meeting

Stani-2
Hoi,
Ik kan het volgende aanbieden. Tot eind dit jaar zit ik op een heel
mooie, grote boerderij in Utrecht met alle modern comfort (verwarming,
internet, beamer, ...). Er is zeker ruimte genoeg. De boerderij is
alleen al het bezoeken waard, want het is een beschermd monument
(samen met de configuratie van schuren en beekje) uit 1880. Dit krijg
je niet snel te zien. Dit zijn de coordinaten voor Google Earth:  52°
5'51.45"N en  5° 4'22.30"E.
Als er interesse voor is, dan kan ik hier een PUN meeting organiseren
in december (dus niet januari). Het kan zowel overdag al 's avonds. In
de keuken staat bovendien een lange houten tafel waar altijd ook een
gesprekje met een biertje kan gedaan worden.
Stani

On 11/30/06, Etienne Posthumus <[hidden email]> wrote:

> [...]
>
> Comments? Data die geschikt zijn? Noord, Zuid, Centraal, NL?
>
> Mijn voorstel is ergens 8-12 januari 2007 in Amsterdam, in de buurt

http://pythonide.stani.be
http://pythonide.stani.be/screenshots
http://pythonide.stani.be/manual/html/manual.html

Re: PUN Meeting

Wichert Akkerman
Hoi Stani,

het klinkt niet slecht, maar hoe goed is het te bereiken voor openbaar
vervoer?

Wichert.

Previously SPE Stani's Python Editor wrote:

> [...]
> http://pythonide.stani.be/manual/html/manual.html

Wichert Akkerman <[hidden email]>    It is simple to make things.

De boerderij ligt vlak bij de Douwe Egbertsbrug. Daar kan je geraken
met de bus die vertrekt aan Utrecht Centraal. Dan moet je over de brug
en dan is het een kwartiertje wandelen naar de boerderij. Als er een
paar mensen met de auto komen, dan kunnen we ook misschien mensen
oppikken. Ik heb helaas zelf geen auto. Als je een (vouw)fiets hebt is
het hooguit tien minuutjes vanaf het station.
Koken is voor mij geen probleem (tenzij er natuurlijk 100 man komt),
dus ik zou voor wat lekkers kunnen zorgen.
Groeten,
Stani

> [...]

> vervoer?
>
> Wichert.

> Wichert Akkerman <[hidden email]>    It is simple to make things.

Robert-Reinder Nederhoed
ik ben voor een meeting, dec of jan maakt me niet zoveel uit

Stani's plan klinkt okee. Kunnen we er ook overnachten? :)

liefst 's middag of 's avonds, dan kan ik het nog combineren met werk

zijn er al mensen die iets willen vertellen? rr

Re: PUN Meeting

Etienne Posthumus-2
On 11/30/06, SPE Stani's Python Editor <[hidden email]> wrote:
> [...]
> de keuken staat bovendien een lange houten tafel waar altijd ook een
> gesprekje met een biertje kan gedaan worden.

Great idea Stani!

Ik heb een auto, dus er kan wel 3 personen met mij mee vanuit
Amsterdam indien nodig.
Dan nog een datum prikken.

EP

Re: PUN Meeting

Eric van Riet Paap

Ik kom zelf uit Utrecht en zou het graag in Utrecht hebben. Maar deze
plek lijkt me nogal moeilijk bereikbaar met fiets en/of openbar vervoer.

---

Python 2.4.1 (#2, Mar 31 2005, 00:05:10)
[GCC 3.3 20030304 (Apple Computer, Inc. build 1666)] on darwin
Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.
Traceback (most recent call last):
   File "<stdin>", line 1, in ?
NameError: name 'Eric' is not defined

On Nov 30, 2006, at 1:41 PM, SPE Stani's Python Editor wrote:

> Hmmm, raar, ik ga dagelijks toch met de fiets de stad in, want ik heb
> zelf geen auto. Er is zelfs een apart fietspad naast de weg.

ah, ik kon dat fietspad niet vinden met Google Earth.
Ik kom ook!

> Tja bus en een stukje lopen, dat doen wel meer bezoekers hier. Nog
> nooit een probleem geweest. Ik zorg uiteraard voor een goede
> wegbeschrijving.
>
> Stani

> http://pythonide.stani.be
> http://pythonide.stani.be/screenshots
> http://pythonide.stani.be/manual/html/manual.html

Re: PUN Meeting

Martijn Faassen
Wichert Akkerman wrote:

> Die week kan ik in ieder geval niet.

Die week is voor mij ook relatief lastig (tweede helft van de week kan
wel), hoewel beter dan de week ervoor.

Groeten,

Martijn

Re: PUN Meeting

Martijn Faassen
Etienne Posthumus wrote:

> Great idea Stani!
>
> Ik heb een auto, dus er kan wel 3 personen met mij mee vanuit
> Amsterdam indien nodig.
> Dan nog een datum prikken.

Utrecht in december is wat mij betreft ook prima; prik een datum en tijd
zou ik zeggen. Ik zal wel met de bus moeten komen, en dan is er hopelijk
een 'shuttle auto'.

Groeten,

Martijn

Re: PUN Meeting

Jan Ripke
2006/11/30, SPE Stani's Python Editor wrote:

> [...]
> Koken is voor mij geen probleem (tenzij er natuurlijk 100 man komt),
> dus ik zou voor wat lekkers kunnen zorgen.

Goed plan, het lijkt mij leuk jullie te ontmoeten.
Ikzelf kom uit Rotterdam en beschik over auto. Ik kan wel 3 mensen
meenemen en of onderweg naar Utrecht oppikken.

Voor mij komt het weekend of in de avond, maakt niet uit waar in
december, het beste uit

Groeten

Jan

Re: PUN Meeting

Stani-2
Dat maakt dit tot de voorlopige lijst:
- Etienne Posthumus (auto Amsterdam, 3 plaatsen beschikbaar)
- Jan Ripke (auto Rotterdam, 3 plaatsen beschikbaar)
- Eric van Riet Paap (Utrechtse autochtoon, fiets, alle plaatsen
achterop volgeboekt ;-)
- Martijn Faassen (nog op zoek naar shuttle auto, van waar kom je?)
- Robert-Reinder (eeuwige slaper)
- Wichert Akkerman?!
- ikzelf

De boerderij kan gerust veel meer mensen aan, want dit wordt een van
de meest bijzondere PUN meetings. Als iedereen wat drank meeneemt,
zorg ik voor wat lekkers.

Nu nog sprekers!

Stani

On 11/30/06, Jan Ripke <[hidden email]> wrote:

> [...]
> meenemen en of onderweg naar Utrecht oppikken.
>
> Voor mij komt het weekend of in de avond, maakt niet uit waar in

Reinoud van Leeuwen
On Thu, Nov 30, 2006 at 11:09:56PM +0100, SPE Stani's Python Editor wrote:
> [...]
> achterop volgeboekt ;-)
> - Martijn Faassen (nog op zoek naar shuttle auto, van waar kom je?)

Afhankelijk van de datum wil ik ook (eindelijk!) eens een keer komen. Ik
probeer met Wichert in 1 auto te komen vanuit Leiden (3 plekken vrij)

Re: PUN Meeting

Gijs Molenaar

Hallo Stani,

Ik (gijs) en Matthijs hebben ook interesse! Ik heb je vorig jaar kort gesproken op de peternoten meeting, en Matthijs zegt dat hij jou moest googlen op P, hij sprak je vorige week (vestinalente).

We komen uit Amsterdam en zien wel hoe we er komen (en weer terug).

Wanneer is het nou?

 - gijs (en matthijs)

> [...]
> achterop volgeboekt ;-)
> - Martijn Faassen (nog op zoek naar shuttle auto, van waar kom je?)

Re: PUN Meeting

Winfried Tilanus
Hoi Allemaal,

Als de datum het me toelaat, kom ik ook erg graag. Uitgaande van 's
avonds en het weekend kan het wat mij betreft op:

's avonds:
Op ma 4, wo 6, vr 8, ma 11, di 12, wo 13, vr 15, ma 18, di 19, wo 20, vr
22, wo 27 of vr 29.

Overdag:
Op za 9, zo 17, za 23, zo 24 of za 30

Streep maar verder af zou ik zeggen!

groet,

Winfried

--
http://www.tilanus.com
jid:[hidden email]

Re: PUN Meeting

Andre Meyer
Hoi iedereen

Ik zou ook graag willen komen (vanuit Den Haag), maar weet nog niet of het lukt ivm. de eindejaarsdrukte.

iig. veel plezier
André

http://python.openspace.nl/meyer

Re: PUN Meeting

eric casteleijn
Ik kom ook graag, het is namelijk bij mij om de hoek. Ik heb geen auto,
wel een fiets, maar vind het niet erg om mensen bij een bushalte of op
CS op te wachten en dan verder te lopen vanaf waar de bus stopt.

--
- eric casteleijn
http://infrae.com

Re: PUN Meeting

Martijn Faassen
> [...]
> achterop volgeboekt ;-)
> - Martijn Faassen (nog op zoek naar shuttle auto, van waar kom je?)

Ik heb contact opgenomen met Jan Ripke, die ook uit Rotterdam komt, dus
ik heb goede hoop voor mijn vervoer.

Ik wil overigens best een praatje geven als daar interesse in is.

Hier zijn wat mogelijkheden:

Grok - het project om Zope 3 veel gemakkelijker te maken om voor te
programmeren.

Ook leuk voor een kort praatje is 'searchim', een library om met
wavelets plaatjes die op elkaar lijken te zoeken. Nou weet ik weinig van
wavelets, maar het doet wel wat leuks.

Groeten,

Martijn
12