Student/bijbaan

Reinout van Rees
Ik kreeg van Mirjam Hartkamp ([hidden email]) onderstaande mailtje.
Ziet eruit als een leuke bijbaantje.

Mocht iemand interesse hebben of iemand weten, mail haar maar :-)

==============================
Ik heb hulp nodig met het volgende:

Momenteel werk/studeer ik als onderzoeker aan de universiteit van Malta.
Mijn onderzoek gaat over de cognitieve effecten van meditatie. Ik heb
data verzameld van pre- post meetingen met computerised tests in
psychopy. Mijn supervisor wil graag m.b.v. python de data verwerken. Hij
heeft me daarvoor opgegeven voor een pythoncursus die ik helaas niet
gehaald heb (wel de theorie, maar niet de praktijk).
Ik blijk geen aanleg te hebben voor computerprogrammeren (heb een
filosofische therapeutisch achtergrond).

Ik sta nu voor de opdracht een kort programma te schrijven om de excel
files uit te lezen en de data in een andere ordening weer te schrijven
in een ander file. Ik heb hier hulp bij nodig, een soort bijles. Kan jij
me in contact brengen met iemand die (b.v. een student) die me tegen
betaling bij kan staan in deze opdracht? Ik weet dat er studenten zijn
die hier heel handig in zijn (bovendien is de opdracht vrij basic) ik
weet alleen niet hoe ik ze zou moeten bereiken.

Alvast heel erg bedankt!

Vriendelijke groeten,

Mirjam

/Mirjam Hartkamp
/w <http://www.zen-therapie.nl>ww.matterofmind.org
<http://ww.matterofmind.org>

===========================

Reinout

--
Reinout van Rees                          http://reinout.vanrees.org/
[hidden email]                   http://www.nelen-schuurmans.nl/

Re: Student/bijbaan

Martijn Pieters
On 27 Feb 2015, at 09:29, Reinout van Rees <[hidden email]> wrote:
> [...]
> die hier heel handig in zijn (bovendien is de opdracht vrij basic) ik
> weet alleen niet hoe ik ze zou moeten bereiken.

Er zijn enkele online mentoring sites waar je via videoconferentie hulp kan krijgen bij dit soort taken:

* https://hackhands.com/
* https://www.codementor.io/
* https://www.airpair.com

Ik zie vooral veel studenten op hackhands.com; wellicht omdat ze een GitHub Student Developer pack opgepikt hebben op https://education.github.com/pack, waar ze 25 minuten gratis mee krijgen.

AirPair is naar mijn ervaring meer gericht op bedrijven; ik ben zelf actief als mentor op deze platformen maar mijn tarieven zijn hoger dan wat de meeste studenten kunnen betalen. Er zijn echter zat Python mentoren beschikbaar op deze plekken die voor weinig geld je helpen een scriptje te bouwen.

--
Martijn Pieters
www.zopatista.com

Re: Student/bijbaan

Michiel Overtoom

On Feb 27, 2015, at 10:29, Reinout van Rees wrote:

> Mocht iemand interesse hebben of iemand weten, mail haar maar :-)

Dank voor de oproep, ik heb mijn hulp aangeboden. Het klinkt niet al te moeilijk.

Groets,

--
Angst voor de recruiter - Waarom ontwikkelaars zich niet moeten laten representeren door een recruiter. http://www.michielovertoom.com/articles/mika-bostrom-recruiters