Things you can do with Python..

Wichert Akkerman
Na jaren van werken aan websites met Python ben ik de laatste tijd eens bezig geweest met wat anders: robots zover krijgen dat ze kledingadvies kunnen geven. Op een Pepper of Nao robot werkt dat nu goed, zoals je kan zien in deze demo: https://www.youtube.com/watch?v=29ecYdLhC8s . De implementatie op zowel de robot als de backend is uiteraard geheel Python. Als er interesse voor is is het misschien leuk om daar op een PUN een keer wat over te vertellen? Met wat mazzel kan ik dan een Nao robot meenemen als demo.

Gr,
Wichert.

Re: Things you can do with Python..

Jan Murre-2

Ha Wichert,

+1

Klinkt erg cool! Lijkt me zeker iets voor een PUN.

Gr. Jan

Op 15 jul. 2015 10:15 PM schreef "Wichert Akkerman" <[hidden email]>:
[...]

Floris van Manen
> Met wat mazzel kan ik dan een Nao robot meenemen als demo.

Ben wel heel benieuwd hoe het zou klinken als de hele winkel vol staat met allemaal van die kwebbelende machientjes …
Het is overigens niet uitgesloten dat het eenvoudiger kan zijn om het denkvermogen van het winkelende publiek aan te passen aan dat van de robot, ipv andersom ;-)

.F

Re: Things you can do with Python..

Mallory van Achterberg
Klinkt super-interessant!

_mallory

On Wed, Jul 15, 2015 at 10:15:42PM +0200, Wichert Akkerman wrote:
> Na jaren van werken aan websites met Python ben ik de laatste tijd eens bezig geweest met wat anders: robots zover krijgen dat ze kledingadvies kunnen geven. Op een Pepper of Nao robot werkt dat nu goed, zoals je kan zien in deze demo: https://www.youtube.com/watch?v=29ecYdLhC8s <https://www.youtube.com/watch?v=29ecYdLhC8s> . De implementatie op zowel de robot als de backend is uiteraard geheel Python. Als er interesse voor is is het misschien leuk om daar op een PUN een keer wat over te vertellen? Met wat mazzel kan ik dan een Nao robot meenemen als demo.

> [...]

Reinout van Rees
Wichert Akkerman schreef op 15-07-15 om 22:15:
> Als er interesse voor is is het misschien leuk om daar op een PUN een
> keer wat over te vertellen? Met wat mazzel kan ik dan een Nao robot
> meenemen als demo.
Klinkt goed!

Ok, we hebben een eerste spreker. Wie heeft er een ruimte?
Nou weet ik dat Leukeleu in Utrecht sinds een tijdje een leuk en
bruikbaar optrekje hebben aan de Maliebaan...
Eens kijken of deze subtiele hint aankomt :-)

Reinout

--
Reinout van Rees                          http://reinout.vanrees.org/
[hidden email]                   http://www.nelen-schuurmans.nl/

Re: Things you can do with Python..

Zaheer Soebhan
Cool!

Misschien is er nog ruimte op 24 september in Amsterdam in deze Python Meetup? => http://www.meetup.com/Amsterdam-Python-Meetup-Group/events/224140619/

Gr,
Zaheer

Op 10 augustus 2015 09:56 schreef Reinout van Rees <[hidden email]>:
[...]

Ze hebben recentelijk DomCode gehost, en dat ging excellent.

((nog meer hints))
_mallory