nieuwe bijeenkomsten?

Reinout van Rees
Hoi,

Er zijn al een tijdje geen python/web/django bijeenkomsten meer geweest.
Hoe zit het met de A'dam planning? En komt er elders (Veenendaal,
Arnhem, R'dam) weer eens een python bijeenkomst?

(Ik organiseer er over een halfjaartje wel weer eentje ;-) )

Reinout

--
Reinout van Rees                    http://reinout.vanrees.org/
[hidden email]             http://www.nelen-schuurmans.nl/

Re: nieuwe bijeenkomsten?

Roel Bruggink
Ik kan tegenwoordig alleen op woensdag (of vrijdag).
Is dat voor de rest ook werkbaar?

-Roel

2013/9/25 Reinout van Rees <[hidden email]>
[...]

http://www.fourdigits.nl/mensen/roel-bruggink

Four Digits BV
http://www.fourdigits.nl tel: +31(0)26 4422700

Re: nieuwe bijeenkomsten?

Jacob Klaassen
Hoi,

Goed punt. Wij willen de eerst volgende in Amsterdam wel organiseren. Eind oktober in Loods 6 op KNSM-eiland?

Groet,

Jacob Klaassen
Goldmund, Wyldebeast & Wunderliebe

Met vriendelijke groet,

Jacob Klaassen
Partner
Goldmund, Wyldebeast & Wunderliebe

+31 (0)6 22411488 (Mobile)
+31 (0)20 7850 383 (Office Amsterdam)
+31 (0)50 7001 929 (Offce Groningen)
www.gw20e.com
mail : [hidden email]
twitter : @gw20e

Op 25 september 2013 03:21 schreef Reinout van Rees <[hidden email]>:
[...]

Winkel, Alex van

Leuk !

Graag buiten kantoortijden !   J

Moet helemaal uit Eindhoven komen….

Groetjuhs !

Alex

On 25-09-13 09:14, Jacob Klaassen wrote:
> Goed punt. Wij willen de eerst volgende in Amsterdam wel organiseren.
> Eind oktober in Loods 6 op KNSM-eiland?

Klinkt goed. Nog gedachtes over het een keertje op bijv. woensdag te
proberen voor de verandering (gezien Roel's bericht)?

Reinout

[...]

Nicolaas Heyning | L1NDA.nl
Lijkt me leuk om weer een keer samen te komen. Ben over het algemeen 's avonds wel vrij.

Nicolaas

[...]

L1NDA B.V.
    www.facebook.com/L1NDA.NL
    Nieuwezijds Voorburgwal 101-III
    1012 RG, Amsterdam
    020-7526690
    KvK: 57861765

Re: nieuwe bijeenkomsten?

Daniël C. F. P. Franke
Er is tegenwoordig ook een Amsterdam Python Meetup Group die hier te vinden is: http://www.meetup.com/Amsterdam-Python-Meetup-Group/

[...]

Daniël Franke <[hidden email]>
T: @ainmosni

A person with one watch knows what time it is; a person with two watches is
never sure.

Re: nieuwe bijeenkomsten?

Dirkjan Ochtman
2013/9/25 Jacob Klaassen <[hidden email]>:
> Goed punt. Wij willen de eerst volgende in Amsterdam wel organiseren. Eind
> oktober in Loods 6 op KNSM-eiland?

Meer Python of meer web? Ik wil wel een keer een presentatie houden
over Mozilla Persona, maar dat is misschien minder geschikt voor een
meer Python-gerichte bijeenkomst.

Groet,

Dirkjan

Re: nieuwe bijeenkomsten?

Jan Murre-2
Ha Jacob,

Leuk plan! Kan een weekje later (niet op do.) ook? Dan ben ik weer terug van vakantie :-)

Groet, Jan

[...]

Michiel Overtoom

On Sep 27, 2013, at 16:45, Berco Beute wrote:

> Niet in de buurt van Amsterdam, maar de Monthly PyGrunn's vinden nog altijd iedere 2e dinsdag van de maand plaats in Groningen. Iedereen is welkom!

Dus dinsdag 8 oktober weer? Waar? Op https://plus.google.com/u/0/communities/100366363140062149195 zie ik dat niet staan... (ook niet die van 10 september j.l.).

Groets,

--
Veel spullen zijn tegenwoordig waardeloos, maar toch hecht men er veel waarde aan. Mensen hebben vaak teveel spullen. Hoe komt dat en wat doe je ertegen? - een essay van Paul Graham, op http://www.michielovertoom.com/articles/paul-graham-spullen

"Een prima telefoon met draaischijf weggooien? Die zou ik nog wel eens nodig kunnen hebben!"